Our Marriage

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 18, 2012

System Failure & Technical Difficulties

Perkara ini memang sudah selalu berlaku namun aku rasa hari ini punya keadan memang satu rekod dunia...system pengangkutan train rapid kl rosak lagi. 
Selalu breakdown pun tak mcm hari ini. hari ini hampir dua jam aku duduk dalam train tu baru sampai stesen pasar seni..naik lenguh badan & kaki tangan aku...aku yang duduk pun dah rasa lenguh inikan pula yang berdiri..aku dah tido bangun berkali2 pun tak sampai2 jua. 
yg pelik yer psl train ni..hujung minggu org tak pegi kje xde pulak dia ghusak camni...tu yg buat sy syg malaysia..slalo bagi sy peluang tuk masuk ofis lambat. 
inilah caranya saya start hari terakhir saya sebagai seorang yg berumur 27 tahun.


keadaan kat stesyen rapid kl taman melati


p/s: 1 hari sy msti pegi eropah, jepun & korea tuk tgk system subway dorg..slalo rosak tak time ofis haur...lalalalala

No comments:

Post a Comment