Our Marriage

Daisypath Anniversary tickers

Monday, July 9, 2012

my best companion was gone

8/7/2012, my besh companion telah diambil semula oleh allah...alangkan pedih hatiku menghadapi kehilangan ia. wpon ia hanya seekor kucing namun ia sudah bersama aku sejak ia kecil..byk suka duka kita telah lalui bersama. tatkala aku bduka kerna dikhianati, ia sentiasa menemaniku terutama ketika diri bergenang dengan sendu & airmata. walaupun aku mengerti ia tidak memahami diri ini, namun pandangan mata nya menunjukkan sokongan yang tidak berbelah bagi diri ini.

sehingga kini aku masih merasakan kehilangan ia...ditipu manusia & ditinggalkan juga tidak sepedih ditinggalkan puteeh...semoga ia tenang di sana & semoga kita bertemu di syurga.


lets it rest in peace

p/s:- this post so basi..sbb batang melur yg aku pacak kat kubur ia pon dh nk start berbunga

No comments:

Post a Comment