Our Marriage

Daisypath Anniversary tickers

Friday, June 8, 2012

Suku Tahun Kedua

Dah lama tak blogging skali tajuk post mcm nk bentangkn laporan kewangan negara jew...sebenarnya aku pon tak tahu nak tulis apa...tgh buat keje kat ofis skali tangan bukak page blog aku yg dh lama berabuk ni...so aku pon menulislah.

Sedar tak sedar dah masuk bulan jun...6 bulan telah berlalu dalam tahun 2012 dan tinggal lagi 6 bulan genap 2 tahun aku kerja as advocates & solicitors...walaupun sekejap namun banyak yang aku belajar sepanjang aku berada dekat sini...work so hard, play also so hard...hahaha.
Sekian, updates kali ini....(memang mengular betul aku ni)


p/s:- mak dah nak pindah, aku tak register lagi kelas memandu, tak reti bawak kete xleh jd calon istri johan botak..hukhukhuk

No comments:

Post a Comment