Our Marriage

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, March 13, 2011

Mood Blogging is Missing In Action

lately mood blogging sy dh luntur....bkn yer sy xde idea...belambak idea ada dlm pale otak. nak cite psl kje sy, nk cite psl perasaan sy, nk cite psl seseorg yg penah m'curi ketenanganku, nk cite psl tekanan sy, nk cite psl impian ms depan sy tp smua tu x dpt ak luahkn melalui medium ni sbb ak dh xde mood nk blogging.

msti korg t'tnye nape mood ak hilang....sbb yer ialah laptop kesayangan ak yg slalo ak guna tuk blogging dh basah terkena air hujan...hukhukhuk

ni la laptop kesayangan aku dibwh almari duduknya ia
camne leh tkena air hujan...cite yer begini...slalo lepas guna ak akn letak laptop kat bwh katil....nk dijadikn cite mgkn ari tu hujan lebat sgt smpi air ujan msk ke dlm bilik aku & akhirnya abis basah seluruh bwh katil ak & myebabkn lencun la laptop kesayangan ak..shingga post ni di update ak x bukak lg laptop aku....so ak x tahu la ia dh ghusak @ masih boleh digunakan lg....ak ingat nk jemur dlu komponen yer smpi sebulan. so skunk ni laptop ak tu duk bwh almari la plak..jauh skit dr tingkap..

hoping ia x rosak sbb klu rosak, x tahu ak nk gmbrkn perasaan ini. dh lama ia bersama2 aku...susah senang kita laluan b'sama. wpon ak slalu kutuk ia berat tp ak tetap syg ia sbb ia x penah pon kne virus time ak study dlu......dh byk assignment yg mantap & mdpt markah tinggi ak hasilkn melalui ia....dh byk cite2 besh kita tonton b'sama...x tahu la siapa yg bisa mgantikn tmpt ia...mgkn amik masa yg lama tuk terima kenyataan ia x kn bkhidmat tuk ku lg klu ia btul rosak la..tp jgn la rosak sbb klu tak camne ak nk blogging...separuh jiwaku pergi sejak ak x bukak ia...dh la separuh jiwaku telah pergi dibawa seseorg, skunk separuh lg jiwaku pergi dibawa ia...maka ape yg tinggal, cuma jiwa yg kosong sahaja

2 comments:

  1. shea, try cabut bateri then buh dlm tong beras...ari tu aku bg petua ni kt mmber aku selepas handphone dia terjun dlm swimming pool...then aku suh letak dlm tong beras semalaman..now skrg masih leh guna....try this petua k

    ReplyDelete
  2. laptop ak mmg x pkai bateri pon sbb senang ak nk on9 24 jam...hehehe
    mybe bln 4 bru ak nk bukak..usha tgk elok lg ke tak..hrap2 elok la..klu x tpksa la bhenti blogging smua nie..hukhukhuk

    ReplyDelete