Our Marriage

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 4, 2010

sakit menghapus dosa kecik

mybe true ckp my bro yg antibodi aku lemah....dh tempoh 5 bln for da 2nd time aku kne selesema lg...in fact idung lum meleleh lg tp simptom2 smua dh ade.....yg paling m'bimbngkn esk aku nk ke penang btemu best partner aku time study dlu....for joli2 & ronggeng2. camne nk meronggeng ni klu aku kne selesema...hukhukhuk....tp mgkn ade hikmah yer coz sakitkn mghapus dosa kecik...alhamdulilah Allah mberi aku kesempatn tuk mghapuskn dosa kecik aku dgn menurunkn simptom selesema kpd aku hari ini.....
b'cerita psl journey aku ke penang yg sebenaryer merupakn 1 pjalanan ke UUM yg indah permai....plan asalyer nk melepakkn diri di Edc, hotel uum yg agak cantik rekaan serta xtvt jln2 carik mkn di kafe kolej2 kediaman uum yg sedap serta xtvt melantak di hai thien kuala perlis namun kehendak allah x mampu dihalang oleh manusia yg kerdil spt kami, bencana banjir yg melanda utara tanah air, mybbkn byk rumah dinaiki air serta turut mgakibatkn kematian. takziah kpd yg tlibat..seseungguhyer musibah yg melanda mgajar manusia tuk lebih bsyukur.
nasib la tuan rumah ade back up plan...insyaallah klu tiada aral melintang kami akn ke taiping & bukit merah.....taiping, another 1 more place yg mbw kenangan yg indah kpd aku....mybe nex time aku cite psl taiping. harap2 smpi la harapan kami nk melenjan keta alice cik zanna smpi ke taiping...hehehehehe...klu la pjalanan ni bjalan lancar, ia akn mjadi pjalanan pertama aku melancong2 bsama kengkwn.....selain tu hrap2 esk kesihatan aku menberangsangkn klu tak camne nk gie bjln ke taiping, bukit merah & penang....
tpkn camne nk baek klu kul 1.30 pagi pon aku masih m'onlinekn diri....tah la x tahu mengapa mata ni susah nk tido wpon dh 2 bijik penadol aku telan.....mgkn sbb lately byk sgt yg aku pkio smpi aku sndri x tahu dh ape yg aku ptt pkio & ape yg x ptt aku pkio...smoga percutian ni dpt mdtgkn semangat bru & m'memulihkn aku kpd aku yg sebenaryer...ameen

No comments:

Post a Comment