Our Marriage

Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 16, 2010

Salam Perkenalan

Akhirnye berjaya jugak aku mempunyai blog sendiri. Sejak dari tahun 2008, shbt time kecik aku cik nurul sofa mcadangkan agar aku mpunyai blog sendiri & at last pd 2010 aku dh create blog sendiri, nie pon sebab aku skunk sibuk menanam anggur, maka ada la masa tuk merapik & b'coleteh di sini....hoping that this is not my last post in my blog...
Buat masa skunk ni aku masih tak taw apa hala tuju blog aku. Memandangkan aku skunk dlm usaha m'cari keje maka byk la ceritera mgenai kesusahan aku mcari keje...smoga allah swt memakbulkan doa ku tuk mendapat keje baru...amin...
Bercerita mgenai ceritera si ahli sihir...tuk pgentahuan semua, klu ditakdirkan aku bukan seorg manusia ingin skali aku mjadi ahli sihir yg baek la of course tp ade skit nakal...hahaha
Memandangkan aku baru je bjinak2 dgn dunia blog ni maka byk la penambahbaikan yg akn aku lakukn t'hdp blog aku, pendek kata byk yg hrus aku belajar...harap2 lepas dh expert leh la aku bkongsi cite2 imaginasi aku, mantera2 ahli sihir, pgalaman idup serta luahan hati & perasaan...isk..isk..isk...
Smpi sini dlu salam perkenalan dari aku (^_^)

No comments:

Post a Comment