Our Marriage

Daisypath Anniversary tickers

Friday, November 11, 2011

Tarikh Istimewa

11.11.11, tarikh istimewa yang menjadi pilihan ramai untuk melakukan sesuatu yang dianggap penting. Bagi aku tarikh yang dianggap unik nombornya ini tidak membawa apa-apa significant. Maklumlah,aku bukannya mengandung untuk melahirkan anak pada tarikh ini. Juga tiada pasangan untuk mendirikan tangga pada tarikh istimewa ini. Tapi aku tetap bersyukur sebab pada tarikh yang dianggap unik ini aku masih diberi peluang untuk terus beribadat kepada allah...alhamdulilah.

Biar pon hari ini dianggap istimewa kerana keunikan tarikhnya namun ia tetap menjadi sejarah apabila esok menjelang tiba.



p/s:- pasni sambil tunggu kes kene panggil instead of main games aku boleh la blogging pkai my min ho ho ho

No comments:

Post a Comment