Our Marriage

Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 6, 2010

Aku Saman Korg

Jeles pnye psl..aku pon nk update jgk blog aku....harap bos maafkn ak sbb blogging kat ofis tp skunk ni time lunch...ak blogging smbil wat kje taw
after 2 week keje bru la bos nk bg new file kat aku....amik ko. skali bagi bkn setakat 2-3 file tp 147 org ak nk kena saman....mampus aku nk myiapkn 147 saman, nk filing 147 saman, nk attend mention for 147 file...bosan la PKP tgk muke ak.....pdan la muke ak, nk sgt file sndri skunk bos ngn dato dh bg....ko buat la..jgn lingkup sudah....
m'mandangkn ni agak2 la cam private & confidential, maka client ak tpkse dirahsiakn...org yg disaman pon tpkse dirahsiakn tuk mjga nama mereka & keluarga mereka...tp yg psti mrk ni tlh melakukn kesalahan mencuri di bwh bukan akta kanun keseksaan...(nk tahu teka la sndri).
nnt bile ak dh saman dorg bru ak cite lg. yg ni pgenalan je...tp sbnryer saje2 je tulis nk iri hati.
sesungguhnya org yg riak x disukai allah...tp ak ni dh tahu ttp nk riak jgk...astaghfirullah al azim, ape nk jd ngn aku ni...smoga allah berikn ak sifat2 yg solehah..amin
k la, lg 5 minit nk ofis hour balik....nk smbung kje, maklum la i kn pekeje dedikasi(dedikasi la sgt). mlm nnt ak tulis lg.....rse cam nk mjiwang je.....hehehehe(^_^)

No comments:

Post a Comment